Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)



Akadēmiskā bakalaura studiju programma

MĀRKETINGS

Programma tiek īstenota latviešu vai angļu valodā

Saskaņā ar pārskatu „The Future of Jobs 2020” ir prognozētas izmaiņas darba spēka pieprasījuma izmaiņas profesiju griezumā. Speciālisti digitālajā mārketingā ieņem 4. vietu pēc pieprasītākiem speciālistiem nākotnē. Studiju programmā liels uzsvars ir likts uz digitalo mārketingu, piedāvājot studentiem gan speciālus studiju kursus, gan arī iespēju apgūt nepieciešamas prasmēs praktiskajās darbnīcās.

Programma ir balstīta uz workshop - based learning pieeju: ierobežotās izvēles studiju kursu daļu pārsvarā veido darbnīcas, kurās studenti kopā ar nozaru profesionāļiem strādās pie praktisku uzdevumu risināšanas un attīstīs prasmes mārketinga risinājumu izstrādē.

Piešķiramais grāds: sociālo zinātņu bakalaura grāds vadībā un administrēšanā.

Akreditācija: saskaņā ar Studiju kvalitātes komisijas 2021. gada 25. augusta sēdes lēmumu studiju programma ir akreditēta uz maksimālo termiņu 6 gadiem, līdz 2027. gada 26. augustam.

Uzņemšana no 1.jūlija (klātienē/attālināti)

Prasības, uzsākot studiju programmas apguvi

  • Vidējā izglītība.
  • Pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība radniecīgajā jomā (studijām vēlākos posmos).

Lai iegūtu plašāku informāciju, sazinies ar Studiju informācijas centru, zvanot 20009053 vai rakstot uz sic@eka.edu.lv.

Studiju programmas mērķi, uzdevumi un rezultāti

Studiju programmas mērķis:

  • Sagatavot speciālistus mārketingā ar analītisku un sistēmisku domāšanu, kuru zināšanas un prasmes ļauj plānot un organizēt mārketinga darbību organizācijā.

Studiju programmas uzdevumi:

  • Nodrošināt studiju procesu, kas atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu un darba tirgus prasībām.
  • Piesaistīt docēšanai kvalificētos mācībspēkus ar akadēmisko, zinātnisko un profesionālo pieredzi, lai nodrošinātu studentu centrēto studiju procesu.
  • Sniegt studentiem padziļinātas zināšanas un attīstīt izpratni par teorijām un koncepcijām mārketingā, mārektinga komunikācijā un digitālajā mārketingā.
  • Attīstīt studentu prasmes patstāvīgi meklēt un analizēt informāciju par jaunākajām tendencēm un atklājumiem mārketingā, lai veiktu pētniecisko darbu un radītu jaunas koncepcijas.
  • Attīstīt studentu radošumu, kritisko domāšanu un elastīgumu, lai spētu mācīties un darboties mainīgos apstākļos un operatīvi meklēt inovatīvus zinātnisko un darba problēmu risinājumus
  • Attīstīt studentu spēju patstāvīgi veidot mārketinga kampaņas un komunikāciju, izmantojot dažādas metodes.

Studiju programmas rezultāti:

Zināšanas (zināšanas un izpratne)

  • Zina mārketinga jēdzienus un principus.
  • Zina mārketinga vadības principus un metodes.

Prasmes (spēja pielietot zināšanas, komunikācija, vispārējās prasmes)

  • Spēj vadīt mārketinga strukūrvienības darbību.
  • Spēj argumentēti diskutēt par mārketinga jomas problēmjautājumiem.
  • Spēj veikt pētījumus par mārketinga procesiem organizācijā un interpretēt to rezultātus.
  • Spēj patstāvīgi virzīt savu kompetenču pilnveidi mārketinga zinātnes jomā.
  • Spēj patstāvīgi organizēt savu darbu.
  • Spēj strādāt komandā.

Kompetence (analīze, sintēze, novērtēšana)

  • Spēj iegūt un analizēt mārketinga informāciju, izmantojot dažādas metodes un informācijas un komunikācijas tehnoloģijas.
  • Spēj pieņemt lēmumus par organizācijas mārketinga darbību, izmantojot dažāda veida informāciju.
  • Spēj rast risinājumus pētījuma gaitā vai organizācijas mārketinga darbības analīzes rezultātā konstatētajām problēmām.

Studiju ilgums un studiju maksa

Studiju formas un nodarbību laiki:
Studiju forma Studiju ilgums Lekciju laiki Studiju maksa*
Pilna laika studijas 3 gadi Darba dienās
9.00-17.30
1250.00 €
Nepilna laika studijas 4 gadi Sestdienās**
9.00-17.30
1100.00 €
Tālmācība*** 4 gadi 2-3 darba dienās
18.30-20.50
1100.00 €

* Studiju maksa norādīta EUR vienam semestrim.
** Vispārizglītojošie kursi var tikt ieplānoti reizi nedēļā darba dienās vakarā 18.30-20.50.

***Lekcijas notiek tiešsaistē. Studentam pieejami online studiju materiāli un lekciju ieraksti.

Studiju kursi

OBLIGĀTIE STUDIJU KURSI

  • Ievads studijās
  • Vadības zinības
  • Pārdošanas vadība
  • Biznesa ekonomika un plānošana
  • Vadības informācijas sistēmas
  • Uzņēmējdarbības tiesiskais regulējums
  • Intelektuālā īpašuma tiesības
  • Pētnieciskā darba organizācija
  • Mikroekonomika
  • Makroekonomika
  • Grāmatvedība
  • Statistika
  • Darba, vides un civilā aizsardzība
  • Studiju darbs

IEROBEŽOTAS IZVĒLES STUDIJU KURSI

Bloks „Prakse

  • Prakse (8 nedēļas)


Bloks „Mārketings un mārketinga veidi

  • Mārketings
  • Darbnīca "Digitālais mārketings"
  • Darbnīca "Pasākumu marketings"
  • Darbnīca "Satura mārketings"

Bloks „Mārketinga komunikācija un psiholoģija

  • Darbnīca "Vizuālā komunikācija"
  • Mārketinga komunikācija
  • Darbnīca "Runas un prezentēšanas māksla"
  • Saskarsmes psiholoģija


Bloks „Mūsdienīgi mārketinga pētījumi

  • Patērētāju rīcība tirgū
  • Socioloģija
  • Darbnīca "Digitālā analītika (SEO, SEA )"


Bloks „Mārketinga vadība

  • Zīmolvedība
  • Darbnīca "Radošās idejas"
  • Mārketinga plānošana


Bloks „Mārketinga risinājumi

  • Darbnīca "Digitālo un sociālo mediju mārketings DSMM"
  • Darbnīca "Multimediālie risinājumi (podkāsti, video sižeti)"

Bloks „Svešvalodas

  • Profesionālā svešvaloda I
  • Profesionālā svešvaloda II


NOSLĒGUMA PĀRBAUDĪJUMS

Bakalaura darbs

Absolventu iespējas

Augstskolas izvēlē bieži vien svarīga ir ne tikai izvēlētā studiju programma un piešķiramā kvalifikācija pēc studiju beigām. Topošajam studentam svarīgi saprast, gan kādas karjeras iespējas radīs iegūtā izglītība, gan kā tā noderēs tālāk dzīvē. Absolvējot Ekonomikas un kultūras augstskolu, Tu vari strādāt izvēlētajā specialitātē, kā arī turpināt studijas gan Latvijā, gan ārpus tās.


KUR VAR STRĀDĀT

Programmas absolventi ir izlēmīgi un uzņēmīgi vadītāji 21.gs. uzņēmumā – mainīgā un starptautiskā. Apgūstot studiju programmu Vadības zinības, absolventi var sekmīgi veikt dažāda līmeņa vadītāja pienākumus ekonomikas, grāmatvedības un finanšu jomā, risināt sarežģītus analītiskos uzdevumus un pieņemt lēmumus, ir konkurētspējīgi Latvijas un ES darba tirgū, kā arī var turpināt studijas maģistrantūrā.

Var strādāt ražošanas, tirdzniecības un pakalpojumu sfēras uzņēmumos, tūrisma firmās, bankās, apdrošināšanas un audita kompānijās, valsts un pašvaldības uzņēmumos, iestādēs, organizācijās, kopuzņēmumos, ārvalstu komersantu firmu filiālēs u. c.


KUR VAR TURPINĀT STUDIJAS?

Mēs vienmēr priecājamies, ka mūsu absolventi turpina studijas EKA – tas ir mūsu darba un studiju kvalitātes apliecinājums. Koledžas programmu absolventi var turpināt studijas EKA bakalaura programmās, bet bakalaura programmu absolventi – EKA maģistrantūrā.

EKA diploms ir Tavs veiksmes garants, jo iegūtā izglītība sniedz iespēju strādāt un turpināt studijas gan Latvijā, gan citās ES valstīs. Absolvējot EKA, Tu saņemsi Latvijas valsts atzītu izglītības dokumentu - diplomu, kas apliecina iegūto augstāko izglītību pēc starptautiski akreditētas studiju programmas apguves, atbilstoši noteiktam augstākās izglītības līmenim. EKA diplomu un izglītības kvalitāti atzīst arī Eiropas augstskolas.

 

EIT AII INICIATĪVAS POSMA NOSLĒGUMA PASĀKUMS

07.06.2024.

EIT AII (EIT HEI Initiative) iniciatīvas izmēģinājuma posma noslēguma pasākums notika Briselē 2024. g. no 3. līdz 4.jūnijam, un tajā piedalījās EKA augstskola projekta "Building Forward Better’ Ecosystems...

SP VALDES VĒLĒŠANAS

04.06.2024.

EKA SP Valdes vēlēšanas 2024/2025. Šogad EKA SP valde ir paveikusi ievērojamu darbu, organizējot visdažādākos pasākumus, notikumus un aktivitātes, kas ir veicinājuši mūsu studentu...

EUMMAS A2S

28.05.2024.

No 22. līdz 24. maijam 2024. gadā EKA Augstskola kā Eiropas Mārketinga un Menedžmenta asociācijas (EUMMAS) dalībnieks pirmo reizi piedalījās EUMMAS A2S konferencē par Globālo Sociālo un Tehnoloģisko Attīstību...

“INVENTIO” 2024

13.05.2024.

Tas brīdis ir klāt, “Inventio” jau pavisam drīz!. #teirstudet #ekaiedvesmo. Šī nav parasta konference vien, šis būs tavs piedzīvojums Ekonomikas un kultūras augstskolā!. Pavasara...

SP JAUNĀ IDENTITĀTE

09.05.2024.

Studējošo pašpārvalde maina savu identitāti!. Pasākums aizvadīts jaukā gaisotnē, kur ne tikai pašreizējā valde, bet arī vecbiedri un goda biedri dalījās ar saviem stāstiem par viņu...

LSUA KOPSAPULCE

05.04.2024.

Iedvesmojam un iedvesmojamies no citiem!. #teirsdtudet #ekaiedvesmo. Piektdien, 26. martā, pie mums viesojās Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācija (LSUA). Kopsapulces laikā asociācijas biedri...

LELDE KOVAĻOVA EKA!

27.03.2024.

Ielūkojies aizkulisēs ar latviešu rakstnieci un kino producenti - Leldi Kovaļovu, kas piedāvās īpašu iespēju iepazīties ar viņas aizraujošo, radošo darbību! . Datums: 2. aprīlis....

EUMMAS A2S

26.03.2024.

EUMMAS A2S Conference on Global Social and Technological Development and Sustainability, Bucharest 2024, Romania. We are pleased to announce that our institution, as a member of the EUMMAS Academic Consortium,...

DARBA LAIKS LIELDIENĀS

22.03.2024.

Darbs pirmssvētku dienā, 28.martā:. EKA administrācija, tostarp Studiju informācijas centrs un bibliotēka strādās līdz plkst. 15.00. Tehniskais personāls 28.martā strādās līdz plkst. 16.00  ....

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums