Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Digimoni izstrādā veselības videospēli skolēniem

"Digimoni", pēc veselības uzņēmumu grupas „Repharm” iniciatīvas, izstrādājusi veselības videospēli "Veselībnieks", ar kuras palīdzību jaunāko klašu skolēni atraktīvā veidā tiks izglītoti par veselības jautājumiem. Spēles svinīga prezentācija un nodošana lietotājiem notika 2019. gada 12. februārī plkst. 15.00 EKA telpās, un uz tika aicināts ikviens interesents.

Spēle ikvienam pieejama šeit.

Videospēles mērķis ir veicināt zinību pilnveidošanu jomās, kas saistītas ar veselības un sadzīves drošību. Spēles elementi palīdzēs skolēniem izzināt sevi un izprast veselīgas uzvedības principus. Tā būs kā alternatīva veselības mācībai skolā, un pedagogi to varēs izmantot, integrējot dažādu mācību priekšmetu, kursu un moduļu apguvē, kā arī audzināšanas darbā. Spēles vide ir dzīves telpa un pilsētas vide.

Satura veidotāji ir mediķi: galvenā redaktore Linda Šauriņa ir ģimenes ārste, Latvijas Ģimenes medicīnas asociācijas pārstāve un ārstu žurnāla „Medicus Bonus” medicīnas redaktore. Jautājumu sadaļu par uzturu izstrādājusi RSU studiju programmu "Uzturs" un "Uzturzinātne" vadītāja Lolita Neimane kopā ar saviem studentiem. Savukārt spēles tehnisko un māksliniecisko pusi veidojuši EKA studiju programmas “Datorspēļu dizains un grafika” studējošie un docētāji programmas direktora Dr.oec. Kaspara Šteinberga vadībā.

Desmit tematiskās sadaļās ietverti 450 ārstu sagatavotie jautājumi: vispārīgi jautājumi (fiziskās aktivitātes, uzturs, higiēna, miegs, traumas, pirmā palīdzība, medicīnas pakalpojumi, medicīnas personāls (ārsts, farmaceits, medmāsa, laborants), maņas (dzirde, redze, balss), smadzenes un to darbība, sirds un asinsvadi, elpošanas orgāni un to darbība, kauli un muskuļi, dzimumatšķirības, gremošanas sistēma (zobi, kuņģis, zarnas, aknas), nieres un urīnpūslis, āda, vairogdziedzeris, endokrīnā sistēma.

Videospēlē ar peles palīdzību jāpārvietojas vidē un jāmijiedarbojas ar dažādiem objektiem. Atkarībā no izvēlētā objekta veida, tiek uzdots attiecīgs jautājums. Piemēram, pie mūzikas centra spēlētājam tiek piedāvāts jautājums, kas saistīts ar skaņu vai dzirdi. Ejot pāri ielai, jāizvēlas, uz kuru pusi skatīties, lai izvairītos no ceļu satiksmes negadījumiem. Katra rīcība vai atbilde tiek uzskaitīta un saglabāta, un ietekmē gala rezultātu.

Vairāk par studiju programmu "Datorspēļu dizains un grafika"

 

EKA PIRMĀ!

23.07.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola pirmajā vietā pēc absolventu nodarbinātības!. Pētījumā, kuru par absolventu nodarbinātību veikusi Izglītības un zinātnes ministrija, EKA bakalaura programmu absolventi...

GGJ NEXT 2020 RIGA

03.07.2020.

Jaunieši aicināti apgūt spēļu izstrādes pamatus. Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija kopā ar Ekonomikas un kultūras augstskolu Rīgā organizē pasākumu GGJ (Global Game Jam) Next 2020. GGJ Next,...

INFO DIENA 7.07.

02.07.2020.

Kas jāzina par Interjera dizaina studijām?. Ekonomikas un kultūras augstskola aicina uz Informācijas stundu par interjera dizainera profesijas specifiku un iespējām to apgūt - "Intervija ar nozaru līderiem:...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

ABSOLVENTA PROFILS

02.07.2020.

Kļuvis zināms EKA absolventa profils. Pēc Izglītības un zinātnes ministrijas datu publicēšanas par 2017./2018. studiju gadu ir kļuvis zināms EKA vidējā absolventa profils - kādi ir viņa ienākumi...

MĀCIES AR ESF ATBALSTU

30.06.2020.

Piesakies kādā no 15 mācību programmām e-vidē!. Sadarbībā ar Valsts izglītības attīstības aģentūru projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros laika periodā...

VEBINĀRS 16. JŪNIJĀ

16.06.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola(EKA) un banka "Citadele" aicina uz bezmaksas vebināru “Pēckrīzes prognozes: Latvijas un pasaules ekonomikas attīstības tendences”. Skatieties šeit.. .

SP JAUNS SASTĀVS

12.06.2020.

Ievēl jaunus EKA SP virzienu vadītājus. Šis gads ir nesis daudz pārmaiņu, tāpat 2020. gadā notikušas pārmaiņas arī Ekonomikas un kultūras augstskolas Studentu pašpārvaldes (EKA SP)...

TRĪS MILJONI ATTĪSTĪBĀ

12.06.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola attīstībā ieguldīs trīs miljonus. Īstenojot stratēģiskās attīstības plānu, Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA) ar bankas Citadele atbalstu investēs trīs miljonus...

Uzdot jautājumu