Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Digimoni izstrādā veselības videospēli skolēniem

"Digimoni", pēc veselības uzņēmumu grupas „Repharm” iniciatīvas, izstrādājusi veselības videospēli "Veselībnieks", ar kuras palīdzību jaunāko klašu skolēni atraktīvā veidā tiks izglītoti par veselības jautājumiem. Spēles svinīga prezentācija un nodošana lietotājiem notika 2019. gada 12. februārī plkst. 15.00 EKA telpās, un uz tika aicināts ikviens interesents.

Spēle ikvienam pieejama šeit.

Videospēles mērķis ir veicināt zinību pilnveidošanu jomās, kas saistītas ar veselības un sadzīves drošību. Spēles elementi palīdzēs skolēniem izzināt sevi un izprast veselīgas uzvedības principus. Tā būs kā alternatīva veselības mācībai skolā, un pedagogi to varēs izmantot, integrējot dažādu mācību priekšmetu, kursu un moduļu apguvē, kā arī audzināšanas darbā. Spēles vide ir dzīves telpa un pilsētas vide.

Satura veidotāji ir mediķi: galvenā redaktore Linda Šauriņa ir ģimenes ārste, Latvijas Ģimenes medicīnas asociācijas pārstāve un ārstu žurnāla „Medicus Bonus” medicīnas redaktore. Jautājumu sadaļu par uzturu izstrādājusi RSU studiju programmu "Uzturs" un "Uzturzinātne" vadītāja Lolita Neimane kopā ar saviem studentiem. Savukārt spēles tehnisko un māksliniecisko pusi veidojuši EKA studiju programmas “Datorspēļu dizains un grafika” studējošie un docētāji programmas direktora Dr.oec. Kaspara Šteinberga vadībā.

Desmit tematiskās sadaļās ietverti 450 ārstu sagatavotie jautājumi: vispārīgi jautājumi (fiziskās aktivitātes, uzturs, higiēna, miegs, traumas, pirmā palīdzība, medicīnas pakalpojumi, medicīnas personāls (ārsts, farmaceits, medmāsa, laborants), maņas (dzirde, redze, balss), smadzenes un to darbība, sirds un asinsvadi, elpošanas orgāni un to darbība, kauli un muskuļi, dzimumatšķirības, gremošanas sistēma (zobi, kuņģis, zarnas, aknas), nieres un urīnpūslis, āda, vairogdziedzeris, endokrīnā sistēma.

Videospēlē ar peles palīdzību jāpārvietojas vidē un jāmijiedarbojas ar dažādiem objektiem. Atkarībā no izvēlētā objekta veida, tiek uzdots attiecīgs jautājums. Piemēram, pie mūzikas centra spēlētājam tiek piedāvāts jautājums, kas saistīts ar skaņu vai dzirdi. Ejot pāri ielai, jāizvēlas, uz kuru pusi skatīties, lai izvairītos no ceļu satiksmes negadījumiem. Katra rīcība vai atbilde tiek uzskaitīta un saglabāta, un ietekmē gala rezultātu.

Vairāk par studiju programmu "Datorspēļu dizains un grafika"

 

E. DANENFELDES-ĶIRPES E-VIESLEKCIJA

16.05.2019.

Risks, piedzīvojumi, kontakti un iespējas jeb mans Erasmus+ stāsts no augstskolas līdz dzīvei uz salas. EKA absolventes Elīzas Danenfeldes-Ķirpes e-vieslekcijā, 22. maijā plkst.12.40, 102. audit., dzirdēsiet...

TIESĪBSARGA IZSPĒLE

08.05.2019.

EKA tiesību zinātņu studenti gūst vērtīgu pieredzi. EKA tiesību zinātņu studenti ieguvuši ļoti vērtīgu pieredzi, piedaloties Tiesībsarga 2019. gada izspēlē cilvēktiesībās. Tā bija iespēja uzlabot...

G. CAUNES VIESLEKCIJA

30.04.2019.

Absolvents Gundars Caune atklās veiksmīgas producēšanas noslēpumus. EKA absolventa veiksmes stāsts: Gundars Caune, studiju programma "Kultūras vadība" - 11. maijā pl.10.40. Aicināti Kultūras vadības,...

M. OLIŅA VIESLEKCIJA

30.04.2019.

EKA absolvents Mārtiņš Oliņš vieslekcijā stāstīs par pašmotivāciju. Mārtiņa Oliņa vieslekcija "Pašmotivācija un tās nozīme personības izaugsmē" notiks11.maijā pl. 10.40 102...

ANDREW PHELPS VIZĪTE

19.04.2019.

Kopā ar ārvalstu ekspertiem diskutēs par videospēļu industrijas attīstību Latvijā un izglītības piedāvājumu tajā.

IAW 2019

17.04.2019.

Starptautiskās nedēļas (IAW 2019) pasākumi. IAW dienaskārtība. IAW lekciju programma. ETECH programma.  .

DIZAINA HAKATONS

12.04.2019.

Dizaina un amatniecības hakatons noslēdzies ar unikālu piedāvājumu EKA studentei. EKA Interjera dizaina studente Linda Eisaka Dizaina un amatniecības hakatona noslēgumā ieguvusi unikālu piedāvājumu no...

KONFERENCE MAROKĀ

10.04.2019.

EKA rektore un Valdes priekšsēdētāja piedalās starptautiskā biznesa konferencē Marokā. No 3. līdz 5.aprīlim EKA rektore asoc.prof. Oksana Lentjušenkova un Valdes priekšsēdētāja Anna...

OFICIĀLI ATKLĀJ DIGLAB

01.04.2019.

digLAB iespējas ļaus testēt studentu radītās spēles un virtuālās realitātes projektus  . . 2019. gada 30. martā Ekonomikas un kultūras augstskolā svinīgi un oficiāli tika atklāta digLAB un paziņoti...

Uzdot jautājumu