Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas sešas vakances EKA klātienes studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, EKA izsludinātas 6 vakances uz 6 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties EKA klātienes studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 10.10.2020. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences
      

Erasmus+ koordinatora asistents

Pienākumi:

  • Palīdzēt Erasmus+ koordinatoram nodrošināt ikdienas atbalstu un komunikāciju ar ārzemju studentiem;
  • Organizēt Erasmus+ programmas popularizēšanu un informācijas pasākumus EKA;
  • Organizēt starpkultūru komunikāciju atbalsta pasākumus EKA, iesaistot vietējos un ārvalstu studentus;
  • Organizēt pasākumus, kas ir vērsti uz izpratnes par vides problēmām paaugstināšanu vietējo un ārvalstu studentu vidē;
  • Organizēt ekskursijas sociālajos uzņēmumos.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas angļu valodas zināšanas (atzīme angļu valodā ne zemāka par 8 ballēm);
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze plānošanā kultūras pasākumos;
  • Vismaz 1 gadu veiksmīga pieredze komunikācijā ar Erasmus+ apmaiņas programmas un ārzemju studentiem;
  • Zināšanas un izpratne par kultūras jomas procesiem;  
  • Teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā;
  • Datorprasmes lietotāja līmenī;
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un precīza instrukciju izpilde.


Priekšrocība tiek dota EKA Studentu pašpārvaldes dalībniekiem, ja šādu nav, tad priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” pēdējo kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - prof. Jeļena Titko

Pasākumu koordinators

Pienākumi:

  • Palīdzēt veidot vieslekciju, ekskursiju un darbnīcu saraksti;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciāliem vieslektoriem;
  • Veidot piedāvājumus un programmu ekskursiju dienai;
  • Organizēt kultūras pasākumus EKA ar 4.kursa Kultūras vadības programmas studentiem;
  • Veidot potenciālo partneru sarakstu (skolas un kultūras institūcijas) konkursam EVENT MASTER;
  • Attīstīt pasākuma EKA meklē talantus koncepciju online un offline;
  • Administrēt Facebook grupu CULTURE POINT un Instagram kontu;
  • Asistēt programmas iekšējos pasākumos (Erasmus konference, prakses konference utt.).


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā;
  • Datorprasmes – Exel, World, Powerpoint;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;•    Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Izieta prakse vai cita veida pieredze kultūras pasākumu producēšanā;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 2. – 4.kursa studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Jeļena Budanceva

Pētniecības asistens

Pienākumi:

  • Palīdzēt veidot studējošo pētniecības darba organizāciju;
  • Nodrošināt komunikāciju ar studentiem un pasniedzējiem pētniecības jautājumos;
  • Koordinēt sadarbības pētniecības projektus ar Latvijas ārzemju partneriem;
  • Koordinēt studentu konferences norisi kultūras jomā;
  • Veidot datu bāzi par studentu un mācību spēku zinātniskajām konferencēm Latvijā un ārzemēs;
  • Izveidot iespējamo prakses vietu datu bāzi Latvijā un ārzemēs;
  • Veidot datu bāzi ar potenciāliem atbalstu avotiem studentu un pasniedzēju pētniecības projektiem kultūras jomā;
  • Koordinēt plānotus pētījumus, veikt datu apstrādi.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tektu rakstīšanas prasības;
  • Labas angļu valodas zināšanās (atzīme 8 un augstāk);
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferences, izcili studiju darbi);
  • Datorprasmes – Exel, World, Powerpoint;
  • Prasme apstrādāt datus tiks uzskatīta parpriekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 3. – 4.kursa studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Jeļena Budanceva

Biznesa ekonomika programmas direktora asistents

Pienākumi:

  • Koordinēt aktuālo informāciju sociālajos tīklos;
  • Veikt aptaujas programmas vajadzībām, iesaistīt studentus aptauju veikšanā;
  • Palīdzēt Biznesa inkubatorā,  organizētajos pasākumos;
  • Palīdzēt organizēt vieslekcijas, ekskursijas, olimpiādes un citus pasākumus studiju programmai „Biznesa ekonomika”.


Atlases kritēriji:

  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Zināšanas un izpratne par ekonomikas procesiem;
  • Teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadības prasmes, spēja motivēt un strādāt komandā;
  • Datorprasmes lietotāja līmenī;
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un precīza instrukciju izpilde.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Biznesa ekonomika” pēdējo kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - prof. Vita Zariņa

Komunikācijas projektu vadītāja asistents

Pienākumi:

  • Palīdzēt nodrošināt regulāras un jēgpilnas publikācijas Ekonomikas un kultūras augstskolas(EKA) Facebook kontā un EKA Studentu pašpārvaldes Facebook kontā, kā arī EKA tīmekļa vietnē. Publikāciju mērķis ir veicināt augstskolas un tās studentu pašpārvaldes pozitīvu publicitāti un atpazīstamību;
  • Palīdzēt fiksēt foto un video augstskolas studiju aktivitātes un augstskolas rīkotos pasākumus publicitātes un foto/video arhīva veidošanai.
  • Foto un video materiālu atlase, apstrāde, montēšana;
  • Piedalīties augstskolas rīkoto pasākumu(olimpiāžu, konferenču u.tml.) organizēšanā;
  • Piedalīties augstskolas komunikācijas aktivitātēs studentu piesaistīšanai – dalība Karjeras dienās vidusskolās un Karjeras izstādēs, sadarboties ar karjeras konsultantiem, aktivizēt vieslekciju programmu vidusskolās;
  • Nodrošināt regulāru konkurējošo augstskolu mājaslapu un sociālo mediju monitoringu.


Atlases kritēriji:

  • Labas iemaņas fotografēšanā un filmēšanā, fotogrāfiju apstrādē, video montēšanā;
  • Vēlama personīgā fotografēšanas un filmēšanas aparatūra;
  • Pieredze un iemaņas sociālo mediju kontu administrēšanā;
  • Labas laviešu valodas zināšanas(pareizrakstība, stilistika), vēlama pieredze preses relīžu un ziņu rakstīšanā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Zināšanas un izpratne par augstākās izglītības jomu un procesiem;
  • Labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadītāja apliecība (B kategorija);
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un pastāvīgi, godprātīga uzdevumu izpilde.


Ņemot vērā, ka diezgan daudz jāatspoguļo Studentu pašpārvaldes darbība, tad priekšrocība tiek dota EKA Studentu pašpārvaldes dalībniekiem, ja tādi nepieteiksies, tad priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 2.-4. kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Juris Lūsis

Projektu koordinātors

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  • Pieņemt un apstrādat pieteikumus;
  • Viedot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizešanā un koordinēšanā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 3.-4.kursa studējošajiem. 

Tiešais vadītājs - Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

IZMAIŅAS STUDIJĀS

24.10.2020.

Izmaiņas studiju procesa organizēšanā. Cienījamie studenti!. Ņemot vērā epidemioloģisko situāciju sakarā ar COVID-19 izplatību un MK noteikumus Nr.646 no 2020.g. 23.oktobra tiek mainīta studiju procesa...

IEROBEŽOJUMI EKA

09.10.2020.

EKA tiek noteikti ierobežojumi saistībā ar Covid-19 izplatību. Cienījamie studenti!. Ņemot vērā situāciju ar COVID19 izplatību no 2020.g. 10.oktobra ir ievesti šādi ierobežojumi EKA:. SIC...

ATTĀLINĀTĀS STUDIJAS

07.10.2020.

Pakāpeniski pāriesim uz attālinātajām studijām līdz oktobra beigām. Cienījamie studenti un mācībspēki!. Informējam, ka sākot ar rītdienu EKA pakāpeniski pāriet uz attālinātām studijām līdz oktobra...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

SPEKA TRIP 2020

05.10.2020.

Pirmkursnieki aicināti piedalīties SPEKA TRIP 2020. Pirmkursniek!. Vai esi gatavs doties nezināmajā, un izdzīvot trīs dienu piedzīvojumu? Tad rezervē datumus: 23.-25. oktobris. Šo trīs dienu...

VAKANCES STUDENTIEM

29.09.2020.

Izsludinātas sešas vakances EKA klātienes studentiem. Lai sniegtu atbalstu studentiem, EKA izsludinātas 6 vakances uz 6 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem”...

ESF MĀCĪBU 5. KĀRTA

21.09.2020.

Piesakies kādā no trīs mācību programmām ar ESF atbalstu!. Sadarbībā ar Valsts izglītības attīstības aģentūru projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” (Nr. 8.4.1.0/16/I/001)...

GRĀMATA BĒRNIEM

18.09.2020.

EKA Biznesa inkubatorā radīta izglītojoša un personalizēta grāmata bērniem. EKA Biznesa inkubatorā ar „Rīgas Drosmes granta” finansiālu atbalstu radīta līdz šim Latvijā nebijusi...

E-STUDIJU 1. KURSAM

18.09.2020.

Ievadsapulce e-studentiem: 1.kursa un vēlāko posmu studentiem. Ielūdzam Jūs uz sapulci par studiju procesa organizāciju 24.septembrī. Sapulce notiks attālināti.. Sapulces programma:. - plkst. 18:30....

Uzdot jautājumu