Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Labākās studējošo idejas saņem MaKE IT grantus

Informācija publicēta 21.04.2022.

Projektā “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās” (MaKE IT) nolemts piešķirt  inovāciju grantus 22 labākajām komandām pieteikto ideju attīstīšanai. Pieteikumi tika iesniegti trīs virzienos - “Jaunās tehnoloģijas, produkta, procesa vai pakalpojuma izstrāde (pētniecība)”, “Sabiedrībai svarīgi problēmjautājumi” un “Studentu Start-up jeb idejas, kas ļauj attīstīt studentu biznesa idejas”. Komisija vērtēja komandu pieteikumu atbilstību administratīvajiem un kvalitatīvajiem kritērijiem - komandas motivāciju, SVID analīzi, īstenošanas laika grafiku u.c.

Lai saņemtu Lielo grantu, komandai, pēc komisijas locekļu vidējā vērtējuma, bija jāsavāc vismaz 17 punkti. Lielais grants tika piešķirts septiņām komandām - Team Longevity (IT medicīnā, 17 punkti), Beach Blanket Bag (inovatīva soma pludmales dvielim, 17 punkti), Es te biju (izglītojoša spēle un karte, 17 punkti), Lidojošie korķīši (unikāli dizaina apģērbi, 17 punkti), Atslēgas vārdi (IT, 19 punkti), Frigg (IT, lietotne, 17 punkti), G-vision (inovācija kvalitātes pārbaudei LCD ražošanā, 17 punkti).

Mazo grantu komandām, pēc komisijas locekļu vidējā vērtējuma, bija jāsavāc vismaz 12 punkti.  Mazo grantu idejas attīstīšanai ieguva 15 komandas – PAVARIZĒ (īpaša dizaina recepšu krājums, 16 punkti), Bullet Journal Spreads (personalizēti piezīmju žurnāli, 12 punkti), Kartupeļu piens (inovatīvs pārtikas produkts, 19 punkti), Shop Ukraine (internetveikals Ukrainas tirgotāju atbalstam, 16 punkti), ZVP (IT, 17 punkti), Grey Wolf Entertainment (inovatīva mobilā spēle, 16 punkti), AutoSol (inovācija stikla paneļu ražošanā, 15 punkti), SDRent (IT, 18 punkti), Styleprint (auto uzlīmes, 14 punkti), LaMaKu (mācību metodes, 16 punkti), Merelse (apģērbs-konstruktors, 17 punkti), PiedeRĪGA (sociālā iniciatīva pilsētvides uzlabošanai, 15 punkti), Web&Content (IT, komunikācija, 17 punkti), ArtHunt (lietotne kultūras un pilsētas iepazīšanai, 17 punkti), Alvejas bērni (multimediāls informatīvais materiāls par istabas augiem, 14 punkti).

Projekta MaKE IT atbalstam bija iesniegti pieteikumi no 25 komandām, kuras izveidoja studējošie no Ekonomikas un kultūras augstskolas, Banku augstskolas, Ventspils Augstskolas un citām mācību iestādēm sadarbībā ar Ventspils Augsto tehnoloģiju parku, Latvijas Zinātņu akadēmijas Ekonomikas institūtu, Alberta koledžu un SIA "EUROLCDS".

MaKE IT mērķis ir palielināt studējošo uzņēmējdarbības spējas, veicinot augstskolu, studentu un komersantu sadarbību. Aktivitāte tika īstenota projekta “Inovāciju granti studentiem mākslas, kultūras, ekonomikas un IT starpdisciplinārajās jomās (MaKE IT)”, Nr. 1.1.1.3/21/A/003 ietvaros. Tas ilgs 24 mēnešus (22.11.2021.-21.11.2023.). Projektu īsteno Ekonomikas un kultūras augstskola, sadarbībā ar partneriem - Ekonomikas un kultūras augstskolas fondu, BANKU AUGSTSKOLU, Ventspils Augsto tehnoloģiju parku, Alberta koledžu, Latvijas Zinātņu akadēmijas Ekonomikas institūtu un SIA "EUROLCDS".

Projekta Nr. 1.1.1.3/21/A/003 kopējie attiecināmie izdevumi ir 1 075 534,72 EUR, tajā skaitā ERAF finansējums - 900 000,00 EUR (83,68%), bet privātais finansējums - 175 534,72 EUR (16,32 %).

AUTORADE JAUNUMI

15.03.2023.

Projekta "Automatizācijas rīki radošajām industrijām AutoRade" aktualitātes 2023. gada sākumā. Informācija publicēta 15.03.2023.. Projektā uzsākts aktīvs darbs – izveidotas darba grupas,...

PRODUKTĪVĀKA NEDĒĻA

09.03.2023.

Vai četru dienu darba nedēļa var būt produktīvāka, nekā piecu? . Ekonomikas un kultūras augstskolas profesore, Dr.oec. Vita Zariņa. Februārī Saeima sāka vērtēt iniciatīvu par četru dienu darba nedēļu,...

GAME JAM REZULTĀTI

02.03.2023.

Global Game Jam Latvia 2023  izveidotas 17 spēles. Bruņojušies ar RedBull un picām, kuras uzsauca Estoty, 60 dalībnieki Global Game Jam Latvia 2023 laikā izveidojuši 17 spēles. Šogad...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

KOPĪGI SVĒTKI DARBĀ

22.02.2023.

Gada balvas un citas tradīcijas darbā – kā tas ietekmē darbinieku lojalitāti? . Ekonomikas un kultūras augstskolas docētāja Vivita Leismane . Kopīgi svētki, tradīcijas un neformāli pasākumi saliedē...

JAUNĀ SP VALDE

20.02.2023.

Studējošo pašpārvalde ārkārtas vēlēšanās iegūst pilnu valdes sastāvu. 15. februārī veiksmīgi noritējušas ārkārtas SP valdes vēlēšanas, un patlaban tās sastāvā ir aizpildīti...

PIEREDZE ITĀLIJĀ

15.02.2023.

Itālijā iegūtās zināšanas ļaus kvalitatīvāk attīstīt biznesa ideju. Informācija publicēta 15.02.2023.. Projekta “MaKE IT” komanda “Feelful” – studenti Nora Laurīte...

NEIRONU TĪKLI

10.02.2023.

Vai neironu tīkli izkonkurēs daudzu profesiju pārstāvjus?. Andrejs Liepiņš, Ekonomikas un kultūras augstskolas docētājs. Viena no aktualitātēm programmēšanas nozarē ir mākslīgie neironu...

STIPENDIJA “STUDĒTGODS”

01.02.2023.

Līdz 20. februārim 1. un 2. kursā studējošie var pieteikties stipendijai “Studētgods” . Līdz 20. februārim studējošie no daudzbērnu ģimenēm, bāreņi un bez vecāku apgādības...

Uzdot jautājumu

 

Sazinies ar mums