Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


ZĪMOLA IDENTITĀTES UN ZĪMOLA VĒRTĪBAS VEIDOŠANA

Starptautiskā, starpdisciplinārā pētniecības grupa “Zīmola identitāte un zīmola vērtības veidošana” ir vērsta uz galveno faktoru izpēti, kas virza zīmola identitātes un to vērtības radīšanu, attīstību un pārvaldību konkurētspējīgā globālajā tirgū. Šī grupa pēta sarežģītās attiecības starp zīmola veidošanu, patērētāju uzvedību, mārketinga stratēģijām un kultūras stāstiem, sniedzot ieskatu par to, kā zīmoli vairo uzticību, lojalitāti un uztveramo vērtību starp ieinteresētajām personām.

Pētījumā tiek aplūkoti gan zīmola veidošanas stratēģiskie, gan emocionālie aspekti, risinot tādus izaicinājumus kā digitālā transformācija, zīmolu diferenciācija un sociālās atbildības integrācija. Uzsvaru liekot uz inovācijām un ilgtspējību, grupas mērķis ir ietekmēt zīmola veidošanas praksi un dot ieguldījumu zinātniskajā diskursā, veicot ietekmīgus pētījumus par jaunām tendencēm un zīmola pārvaldības stratēģijām, kas sniedz labumu gan uzņēmumiem, gan akadēmiskajām aprindām.

Pētījuma virziens "Zīmola identitāte un zīmola vērtības radīšana" galvenokārt ir saistīts ar SDG 9 "Nozare, inovācijas un infrastruktūra". Turklāt tas ņem vērā SDG 12: “Atbildīgs patēriņš un ražošana”.

 

PĒTNIECĪBAS KOMANDA

Pētījumu koordinatore: Mg. art., docente Ksenija Miļča, programmu  “Interjera dizains”, “Zīmola dizains direktore”.

Ksenija MiļčaE-pasts: ksenija.milca@eka.edu.lv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

Pētnieki

... 

... 

... 

... 


ATBILSTĪBA VALSTS STRATĒĢISKAJOS DOKUMENTOS IZSTĀDĪTAJIEM MĒRĶIEM

 

REZULTĀTI

Pētniecības raksti:

  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2023). Strategy Development for use of Influencers in Communication of Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) with Consumers. WSEAS Transactions on Business and Economics, 20, pp. 1607-1614  https://doi.org/10.37394/23207.2023.20.141 SCOPUS
  • Vevere, V., Singh, K., & Linina, I. (2024, June). Framework for enhancing customer loyalty of telecommunication companies in India: a case of reliance jio infocomm Ltd. In ENVIRONMENT. TECHNOLOGIES. RESOURCES. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 2, pp. 303-309). SCOPUS
  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2022). Evaluation of the use of influencers for the development of consumer satisfaction in the Baltic consumer goods market. 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA2022). Valencia: Universitat Politecnica de Valencia, 129137. DOI: http://dx.doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15071
  • Linina, I., Zvirgzdina, R., & Vevere, V. (2022). Ensuring consumer satisfaction with chatbots in the Baltic states. In: Proceedings of the International Scientific Conference “Business and Management 2022”, May 12-13, 2022, Vilnius, Lithuania, 511-516.  DOI: https://doi.org/10.3846/bm.2022.733
  • Zafran, M., Vevere, V. (2021). The influence of retail services and selling behaviors on customer’s satisfaction, trust and loyalty intentions in retail industry of Pakistan, Acta Prosperitatis, 12, 203-221.  
  • Sina, I., Sannikova, A., & bin Sajjad, F. (2020). Brand of European Higher Education Institution as a Key Factor for Foreign Students. Marketing and Management of Innovations, 3, 181-194. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-13 WOS:000576279200013
  • Liniņa, I., Vēvere, V., Zvirgzdiņa, R. (2019). Necessity of customer loyalty formation and its peculiarities in the telecommunication services. Vide. Tehnoloģija. Resursi. XII Starptautiskās zinātniski praktiskās konferences materiāli, 2019.g. 20.-22.jūnijā. Rēzeknes Tehnoloģiju Akadēmija. pp. 142-146. SCOPUS


Maģistra darbi:

  • 2024. Diāna Garā. Zīmola pieredzes uzlabošana un OZO daiļslidošanas kluba zīmola vizuālās identitātes izstrāde.
  • 2024. Madara Lenša. Uzņēmuma SIA “Atmospheres studio” zīmola veidošana.
  • 2024. Aija Sebre. Emocionālā zīmola komunikācija izmantojot vizuālo stāstu: kampaņas izveide zīmolam “Dizaina klubs.
  • 2024. Zīmola veidošanas ietvars, lai izstrādātu vienotu zīmola identitāti DAO (Decentralizētu autonomu organizāciju)

 

Saistītie projekti:

 

PĒTĪJUMU IZPLATĪŠANA UN IETEKME

 

Citi pētījumu rezultāti:

 

SADARBĪBA AR INDUSTRIJU, AKADĒMISKO UN PUBLISKO SEKTORU, KĀ ARĪ AR NVO

Partner

Sector

Country

Documents

Activities

         
         

 

 

 

 

 

 

 

"APRITPRASME" 8. EPIZODE

12.11.2025.

Apritprasme: Ūdens ceļš cauri Rīgai – Bioloģiskās attīrīšanas stacija “Daugavgrīva”. Kas notiek ar ūdeni pēc tam, kad tas aizplūst pa noteku? Kur tas nonāk, kā tiek attīrīts...

PAA JAUNA VALDE

12.11.2025.

Pirmdien, 10. novembrī, notika Privāto augstskolu asociācijas sēde, kuras laikā tika ievēlēts asociācijas valdes jaunais sastāvs.. Ekonomikas un kultūras augstskolas rektore Oksana Lentjušenkova...

BIBLIOTĒKAS DARBA LAIKS

11.11.2025.

Informājam, ka šo piektdien, 14.11.2025., EKA bibliotēka strādās ar pārtraukumu no plkst. 11.20 līdz 14.00.. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!.  .

"IEDVESMA UN IESPĒJAS"

08.11.2025.

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA) ar lepnumu piedalījās Latvijas aprites ekonomikas foruma 2025 organizēšanā, darbojoties koordinācijas darba grupā un veidojot vienu no foruma tematiskajām...

SP ĀRKĀRTAS VĒLĒŠANAS

07.11.2025.

Pievienojies EKA SP valdes komandai!. Ekonomikas un kultūras augstskolas Studējošo pašpārvaldes valde izsludina ārkārtas valdes vēlēšanas, lai nodrošinātu turpmāku attīstību...

3 DIENAS KOPRADES ZĪMĒ

06.11.2025.

EKA augstskolā norisinājās DLEARN Project Lab 2025: koprade digitālās izglītības nākotnei. No 2025. gada 3. līdz 5. novembrim EKA augstskola ar lepnumu uzņēma DLEARN Project Lab 2025 – trīs dienu...

LEKCIJA NO LATVIJAS BANKAS

04.11.2025.

Trešdien, 29. oktobrī Ekonomikas un kultūras augstskolā notika Latvijas Bankas galvenās maksājumu un finanšu tirgus analītiķes Edītes Grīnvaldes vieslekcija "Modern payments. How innovation,...

IDEJU KAUSS 2025

31.10.2025.

EKA docents Raitis Velps iesaistās "Ideju kauss" žūrijā – atbalsta nākotnes uzņēmējus cīņā par pirmajiem 10 000 eiro. Ekonomikas un kultūras augstskolas docents un pieredzējis jaunuzņēmumu mentoru...

RHEA 2025

30.10.2025.

Oktobra beigās, svinīgā pasākumā EKA Interjera dizaina 3. kursa studenti saņēma sertifikātus par dalību Starptautiskajā Arhitektūras skolu plenērā RHEA 2025, kas jau 20. gadu kopīgam darbam urbānās vides...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums