Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


PRAKSE OGRES KANTRĪ FESTIVĀLĀ

Šajā sarakstā norādīti vispārējie uzdevumi. Tie, kuri palīdz pirms un pēc festivāla, darbojas pie noteikties uzdevumiem arī festivāla laikā.

Kopā nepieciešami 10 brīvprātīgie. Lai piedalītos festivālā līdzi jāņem savu telti.


PIRMS FESTIVĀLA

• Nepieciešamo konstrukciju uzstādīšana
• Tirgotāju / atrakciju vietu apzīmēšana
• Teritorijas nožogošana ar lentām, ar žogiem
• Dekorāciju izvietošana pie foto sienas
• Iekārtošanās info stendā un backstage
• Informatīvo uzrakstu izvietošana un uzstādīšana
• Skatītāju zonas iekārtošana — ķīpu izcelšana no transporta un izvietošana skatītāju zonā
• Akceptēto vietu ierādīšana dalībniekiem

 

FESTIVĀLA LAIKĀ

• Palīgi pie 2 festivāla ieejām:

  • Ieeja Nr.1
    (pie iebrauktuves): ceļa regulētājs — 1 cilvēks
    (pie kontroles): biļešu pārbaude (savākšana) un aproču uzlikšana — 3 cilvēki
  • Ieeja Nr.2: biļešu pārbaude un aproču uzlikšana — 1 cilvēki

• Ziedu pasniegšana māksliniekiem — 1 cilvēks
• Backstage asistents — ar angļu valodas zināšanām — 1 cilvēks
• Projekta koordinatores asistents — 1 cilvēks (ir jau pieteicies)
• Laukuma asistenti: identificēt un risināt apmeklētāju jautājumus; palīdzēt Dienas šovos — 2 cilvēki (skatītāju; atrakciju un telšu pilsētiņas zonā)


PĒC FESTIVĀLA

• Dekorāciju, t.sk., ķīpu, novākšana un iekraušana transportā, izmētātā siena sagrābšana
• Info centra materiālu savākšana un iepakošana transportēšanai
• Nepieciešamo konstrukciju demontāža
• Teritorijas nožogojuma (lenšu, žogu) novākšana
• Informatīvo materiālu noņemšana
• U.c. darbi


Gaidām gan daiļas meitas, gan stiprus puišus!

Pieteikšanās pa e-pastu: guntabite@inbox.lv vai tel.: 29137112 (Gunta)

 

PROJEKTS ULUBELĒ

08.05.2021.

Apgūstot projektu vadību, īsteno sabiedrībai nozīmīgu projektu. Zane Leine studē Pasākumu organizēšanu (iepriekš Izklaides industrijas vadību) un docētājas Ances Gricmanes uzraudzībā īsteno...

PLĀNS DAIĻSLIDOTĀJIEM

30.04.2021.

Studiju kursa ietvaros izstrādā īpašu dienas plānu sportistiem. Pašreizējā situācija saistībā ar Covid 19 pandēmiju liek meklēt jaunus risinājumus iepriekš ierastajam, uzskata Kristīne Gaile – “Interjera...

DARBA LAIKS MAIJA SVĒTKOS

28.04.2021.

Darba laiks Maija svētku dienās . 01.-04. maijs – brīvdienas . 05.-07. maijs - no  plkst. 08.30 līdz 16.30. 08. maijs – no  plkst. 10.00 līdz 14.00 (SIC, bibliotēka, administrācija)....

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

IAW 2021 SĀKUSIES

19.04.2021.

. International Academic Week 2021 ir sākusies!. Ikgadējā International Academic Week 2021(IAW), kuru EKA kopā ar stratēģisko partneri Alberta koledža organizē kopš 2016.gada, ir sākusies! 19....

EKA ABSOLVENTI TOPĀ

16.04.2021.

Jaunākais IZM pētījums: EKA absolventi pēc nodarbinātības pirmajā vietā!. Jaunākie, 2021. gada aprīlī publicētie Izglītības un zinātnes ministrijas monitoringa dati par augstākās izglītības iestāžu absolventu...

STUDENTU KONFERENCE

12.04.2021.

Neskatoties uz ierobežojumiem, norisinās studējošo konference. 9. un 10. aprīlī tiešsaistē norisinājās Ekonomikas un kultūras augstskolas un Alberta koledžas studējošo zinātniski...

BIBLIOTĒKA SLTRĀDĀ!

16.03.2021.

Bibliotēka strādā!. Bibliotekāre ir atpakaļ ierindā, un bibliotēka strādā.. Precizējums! Bibliotēka strādā tikai attālināti, konsultējot pa telefonu, e-pastu un pārsūtot grāmatu fragmentus.. Sakarā...

SIC ATTĀLINĀTI

16.03.2021.

IZVĒRTĒ IESPĒJU RISINĀT JAUTĀJUMUS ATTĀLINĀTI!. Apmeklējot Studentu informācijas centru lūdzam:. iepriekš saskaņot apmeklējuma laiku. . Ludmila Mihelsone +371 20009053 . ludmila.mihelsone@eka.edu.lv...

Uzdot jautājumu