Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Tagad arī Latvijā iespējams iegūt bakalaura izglītību datorspēļu izstrādē

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA) ir saņēmusi licenci jaunas studiju programmas “Datorspēļu dizains un grafika” īstenošanai. Līdz ar to tagad arī Latvijā ir iespējams iegūt bakalaura izglītību datorspēļu izstrādes jomā. Programmas izveide ir arī nozīmīgs solis datorspēļu izstrādes industrijas attīstībai Latvijā.

Absolvējot studiju programmu, tiks iegūts profesionālais bakalaura grāds dizainā. Programma ir izveidota tā,  lai studējošie apgūtu spēļu izstrādi jau pirmajā kursā. Studiju procesā paredzēti divi projekta darbi, viens 2D, otrs – 3D spēļu izveidē. Tāpat ir paredzēta prakse piecu mēnešu garumā kādā no spēļu izstrādes uzņēmumiem Latvijā vai ārvalstīs. Papildus būs iespējams iegūt grafikas dizainera profesijai nepieciešamās zināšanas un prasmes. Programmas īstenošanā tiks iesaistīti Latvijas spēļu industrijā strādājošie speciālisti un spēļu izstrādātāji, kā arī vieslektori no ārzemēm.

„Saskaņā ar Latvijas spēļu izstrādātāju asociācijas datiem, pēdējo gadu laikā datorspēļu izstrādes industrijas uzņēmumu apgrozījums ir teju dubultojies, savukārt peļņa teju trīskāršojusies, kas liecina par industrijas strauju attīstību. Var apgalvot, ka pieprasījums pēc nozares speciālistiem nākotnē tikai pieaugs,” ir pārliecināts studiju programmas direktors, Dr.oec. Kaspars Šteinbergs.

Programmas saknes meklējamas Alberta koledžā, kas ir EKA stratēģiskā partnerorganizācija. Tur kopš 2012. gada tika īstenota studiju programma “Datorspēļu izstrāde un attīstība”. Tai attīstoties, radās doma par bakalaura programmas izveidi, jo četru gadu studijās iespējams pilnvērtīgāk apgūt ar spēļu dizainu, mākslu, programmēšanu un mārketingu saistītos aspektus.

Ekonomikas un kultūras augstskola ir dibināta 1998. gadā, un, balstoties uz inovatīvām metodēm un multikulturālo pieeju, nodrošina kvalitatīvu akadēmiskās un profesionālās augstākās izglītības ieguvi atbilstoši ES līmenim.

EKA PIRMĀ!

23.07.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola pirmajā vietā pēc absolventu nodarbinātības!. Pētījumā, kuru par absolventu nodarbinātību veikusi Izglītības un zinātnes ministrija, EKA bakalaura programmu absolventi...

GGJ NEXT 2020 RIGA

03.07.2020.

Jaunieši aicināti apgūt spēļu izstrādes pamatus. Latvijas Spēļu izstrādātāju asociācija kopā ar Ekonomikas un kultūras augstskolu Rīgā organizē pasākumu GGJ (Global Game Jam) Next 2020. GGJ Next,...

INFO DIENA 7.07.

02.07.2020.

Kas jāzina par Interjera dizaina studijām?. Ekonomikas un kultūras augstskola aicina uz Informācijas stundu par interjera dizainera profesijas specifiku un iespējām to apgūt - "Intervija ar nozaru līderiem:...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

ABSOLVENTA PROFILS

02.07.2020.

Kļuvis zināms EKA absolventa profils. Pēc Izglītības un zinātnes ministrijas datu publicēšanas par 2017./2018. studiju gadu ir kļuvis zināms EKA vidējā absolventa profils - kādi ir viņa ienākumi...

MĀCIES AR ESF ATBALSTU

30.06.2020.

Piesakies kādā no 15 mācību programmām e-vidē!. Sadarbībā ar Valsts izglītības attīstības aģentūru projekta “Nodarbināto personu profesionālās kompetences pilnveide” ietvaros laika periodā...

VEBINĀRS 16. JŪNIJĀ

16.06.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola(EKA) un banka "Citadele" aicina uz bezmaksas vebināru “Pēckrīzes prognozes: Latvijas un pasaules ekonomikas attīstības tendences”. Skatieties šeit.. .

SP JAUNS SASTĀVS

12.06.2020.

Ievēl jaunus EKA SP virzienu vadītājus. Šis gads ir nesis daudz pārmaiņu, tāpat 2020. gadā notikušas pārmaiņas arī Ekonomikas un kultūras augstskolas Studentu pašpārvaldes (EKA SP)...

TRĪS MILJONI ATTĪSTĪBĀ

12.06.2020.

Ekonomikas un kultūras augstskola attīstībā ieguldīs trīs miljonus. Īstenojot stratēģiskās attīstības plānu, Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA) ar bankas Citadele atbalstu investēs trīs miljonus...

Uzdot jautājumu