Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


Izsludinātas sešas vakances EKA klātienes studentiem

Lai sniegtu atbalstu studentiem, EKA izsludinātas 6 vakances uz 6 mēnešiem ESF projekta „Subsidētās darba vietas bezdarbniekiem” ietvaros. Tā mērķis - augstākās izglītības iestāžu akadēmisko un pētniecisko funkciju nodrošināšana, projekts vērsts uz bezdarbnieku aktivitātes veicināšanu sabiedrības labā bez nolūka gūt peļņu.

Atlasē aicināti piedalīties EKA klātienes studējošie vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kuriem ir reģistrēts vai var tikt reģistrēts bezdarbnieka statuss Nodarbinātības valsts aģentūrā.

Pieteikumu iesniegšanas termiņš: līdz 10.10.2020. plkst. 24.00.

Dalībniekiem ir iespēja:

  • attīstīt savas zināšanas un prasmes personīgajai izaugsmei;
  • attīstīt organizatoriskās un projekta vadīšanas prasmes;
  • veidot jaunas kompetences
      

Erasmus+ koordinatora asistents

Pienākumi:

  • Palīdzēt Erasmus+ koordinatoram nodrošināt ikdienas atbalstu un komunikāciju ar ārzemju studentiem;
  • Organizēt Erasmus+ programmas popularizēšanu un informācijas pasākumus EKA;
  • Organizēt starpkultūru komunikāciju atbalsta pasākumus EKA, iesaistot vietējos un ārvalstu studentus;
  • Organizēt pasākumus, kas ir vērsti uz izpratnes par vides problēmām paaugstināšanu vietējo un ārvalstu studentu vidē;
  • Organizēt ekskursijas sociālajos uzņēmumos.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas angļu valodas zināšanas (atzīme angļu valodā ne zemāka par 8 ballēm);
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze plānošanā kultūras pasākumos;
  • Vismaz 1 gadu veiksmīga pieredze komunikācijā ar Erasmus+ apmaiņas programmas un ārzemju studentiem;
  • Zināšanas un izpratne par kultūras jomas procesiem;  
  • Teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadības prasmes, spējas motivēt un strādāt komandā;
  • Datorprasmes lietotāja līmenī;
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un precīza instrukciju izpilde.


Priekšrocība tiek dota EKA Studentu pašpārvaldes dalībniekiem, ja šādu nav, tad priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” pēdējo kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - prof. Jeļena Titko

Pasākumu koordinators

Pienākumi:

  • Palīdzēt veidot vieslekciju, ekskursiju un darbnīcu saraksti;
  • Nodrošināt komunikāciju ar potenciāliem vieslektoriem;
  • Veidot piedāvājumus un programmu ekskursiju dienai;
  • Organizēt kultūras pasākumus EKA ar 4.kursa Kultūras vadības programmas studentiem;
  • Veidot potenciālo partneru sarakstu (skolas un kultūras institūcijas) konkursam EVENT MASTER;
  • Attīstīt pasākuma EKA meklē talantus koncepciju online un offline;
  • Administrēt Facebook grupu CULTURE POINT un Instagram kontu;
  • Asistēt programmas iekšējos pasākumos (Erasmus konference, prakses konference utt.).


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze pasākumu organizēšanā;
  • Datorprasmes – Exel, World, Powerpoint;
  • Prasmes administrēt sociālus tīklus, ieskatot savus aktīvus sociālo tīklu profilus;•    Prasme strādāt ar infografiku un afišu veidošanas programmām;
  • Izieta prakse vai cita veida pieredze kultūras pasākumu producēšanā;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 2. – 4.kursa studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Jeļena Budanceva

Pētniecības asistens

Pienākumi:

  • Palīdzēt veidot studējošo pētniecības darba organizāciju;
  • Nodrošināt komunikāciju ar studentiem un pasniedzējiem pētniecības jautājumos;
  • Koordinēt sadarbības pētniecības projektus ar Latvijas ārzemju partneriem;
  • Koordinēt studentu konferences norisi kultūras jomā;
  • Veidot datu bāzi par studentu un mācību spēku zinātniskajām konferencēm Latvijā un ārzemēs;
  • Izveidot iespējamo prakses vietu datu bāzi Latvijā un ārzemēs;
  • Veidot datu bāzi ar potenciāliem atbalstu avotiem studentu un pasniedzēju pētniecības projektiem kultūras jomā;
  • Koordinēt plānotus pētījumus, veikt datu apstrādi.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tektu rakstīšanas prasības;
  • Labas angļu valodas zināšanās (atzīme 8 un augstāk);
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Pieredze pētījumu veikšanā (aptaujas, dalība konferences, izcili studiju darbi);
  • Datorprasmes – Exel, World, Powerpoint;
  • Prasme apstrādāt datus tiks uzskatīta parpriekšrocību;
  • Teicamas komunikācijas prasmes, elastība darba procesos.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 3. – 4.kursa studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Jeļena Budanceva

Biznesa ekonomika programmas direktora asistents

Pienākumi:

  • Koordinēt aktuālo informāciju sociālajos tīklos;
  • Veikt aptaujas programmas vajadzībām, iesaistīt studentus aptauju veikšanā;
  • Palīdzēt Biznesa inkubatorā,  organizētajos pasākumos;
  • Palīdzēt organizēt vieslekcijas, ekskursijas, olimpiādes un citus pasākumus studiju programmai „Biznesa ekonomika”.


Atlases kritēriji:

  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Zināšanas un izpratne par ekonomikas procesiem;
  • Teicamas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadības prasmes, spēja motivēt un strādāt komandā;
  • Datorprasmes lietotāja līmenī;
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un precīza instrukciju izpilde.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Biznesa ekonomika” pēdējo kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - prof. Vita Zariņa

Komunikācijas projektu vadītāja asistents

Pienākumi:

  • Palīdzēt nodrošināt regulāras un jēgpilnas publikācijas Ekonomikas un kultūras augstskolas(EKA) Facebook kontā un EKA Studentu pašpārvaldes Facebook kontā, kā arī EKA tīmekļa vietnē. Publikāciju mērķis ir veicināt augstskolas un tās studentu pašpārvaldes pozitīvu publicitāti un atpazīstamību;
  • Palīdzēt fiksēt foto un video augstskolas studiju aktivitātes un augstskolas rīkotos pasākumus publicitātes un foto/video arhīva veidošanai.
  • Foto un video materiālu atlase, apstrāde, montēšana;
  • Piedalīties augstskolas rīkoto pasākumu(olimpiāžu, konferenču u.tml.) organizēšanā;
  • Piedalīties augstskolas komunikācijas aktivitātēs studentu piesaistīšanai – dalība Karjeras dienās vidusskolās un Karjeras izstādēs, sadarboties ar karjeras konsultantiem, aktivizēt vieslekciju programmu vidusskolās;
  • Nodrošināt regulāru konkurējošo augstskolu mājaslapu un sociālo mediju monitoringu.


Atlases kritēriji:

  • Labas iemaņas fotografēšanā un filmēšanā, fotogrāfiju apstrādē, video montēšanā;
  • Vēlama personīgā fotografēšanas un filmēšanas aparatūra;
  • Pieredze un iemaņas sociālo mediju kontu administrēšanā;
  • Labas laviešu valodas zināšanas(pareizrakstība, stilistika), vēlama pieredze preses relīžu un ziņu rakstīšanā;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Zināšanas un izpratne par augstākās izglītības jomu un procesiem;
  • Labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes;
  • Vadītāja apliecība (B kategorija);
  • Spēja organizēt savu darbu patstāvīgi un pastāvīgi, godprātīga uzdevumu izpilde.


Ņemot vērā, ka diezgan daudz jāatspoguļo Studentu pašpārvaldes darbība, tad priekšrocība tiek dota EKA Studentu pašpārvaldes dalībniekiem, ja tādi nepieteiksies, tad priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 2.-4. kursu studējošajiem.

Tiešais vadītājs - Juris Lūsis

Projektu koordinātors

Pienākumi:

  • Plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta darbību;
  • Uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši prasībām;
  • Informēt tiešo vadītāju par projekta īstenošanas gaitu un progresu;
  • Pieņemt un apstrādat pieteikumus;
  • Viedot vakanču sludinājumus;
  • Organizēt ikmēneša atskaišu iesniegšanu.


Atlases kritēriji:

  • Teicamas laviešu valodas zināšanās, tekstu rakstīšanas prasības;
  • Pieredze projektu organizešanā un koordinēšanā;
  • Labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai;
  • Vidējā atzīme ir 8 balles un augstāk;
  • Spēja organizēt savu darbu un laiku, kā arī patstāvīgi un precīzi veikt instrukciju izpildi;
  • Spēja strādāt individuāli un komandā.


Priekšrocība tiek dota EKA studiju programmas “Kultūras vadība” 3.-4.kursa studējošajiem. 

Tiešais vadītājs - Anna Saltikova

 

Pieteikšanās kārtība

Iesnieguma veidlapa

Vairāk par ESF-NVA projektu

 

FINTECH SEMINĀRS

22.02.2021.

Skolotāji aicināti uz bezmaksas semināru par finanšu tehnoloģijām. Ekonomikas un kultūras augstskola aicina ekonomikas un arī visu citu specialitāšu skolotājus uz bezmaksas semināru ‘’Finanšu...

CENTRS "GAUJA"

04.02.2021.

Interjera dizaina studenti izstrādājuši dizaina konceptu Tehnikas kultūras centram "Gauja". Ekonomikas un kultūras augststskolas 3. kursa topošie interjera dizaineri Annija Norde, Karlīna...

DARBNĪCA AR MURAL

03.02.2021.

EKA mācībspēki apgūst tiešsaistes sadarbības platformu MURAL. EKA un Alberta koledžas rīkotās Mācību-metodiskās konferences laikā norisinājās Virtuālā radošā darbnīca tiešsaistes...

SWEDBANK ISIC KARTE

02.07.2020.

Izvēlies studenta apliecību ar plašām iespējām!. ISIC (International Student Identity Card) ir vienīgā starptautiski atzītā pilna un nepilna laika studenta identifikācijas karte, kuru katru gadu...

ES UN MANS BIZNESS

01.02.2021.

Studenti aicināti uz e-vieslekciju "Es un mans bizness". 6. februārī, plkst 16:00, šeit: https://open.augstskola.lv/b/and-t7r-faz/. Aiva Vīksna, Lietišķās informācijas dienests Biznesa...

STUDIJAS ATTĀLINĀTI

29.01.2021.

Studiju process turpināsies attālināti līdz izmaiņām normatīvajos aktos. Ekonomikas un kultūras augstskolā studiju process attālināti turpināsies līdz brīdim, kad stāsies spēkā grozījumi attiecīgajos...

INTERJERA PROJEKTS

28.01.2021.

Interjera dizaina studentes studiju procesa ietvaros izstrādā interjera projektu mācību centram "LANDO". EKA Interjera dizaina 3. kursa studentes Signe Krumholce, Darja Konina un Elīna Dambīte ...

DEMOLA 2021

26.01.2021.

Pieteikšanās DEMOLA programmai ir sākusies – risini biznesa izaicinājumus un saņem stipendiju līdz 800 € !. Piesakies DEMOLA programmā un palīdzi Latvijas vadošajām kompānijām...

GATAVOJIES EKSĀMENIEM!

01.12.2020.

 . Gatavojies eksāmeniem tiešraidē! Sagatavošanas kursi 12. klases skolēniem matemātikā un angļu valodā sākot ar 12.01.2021. . Uzņemšana turpinās arī pēc 12.01.2021., jo nokavētās nodarbības var noskatīties...

Uzdot jautājumu