Lietotājvārds (e-mail)


Parole (Jūsu līguma Nr.)


ZĪMOLA IDENTITĀTES UN ZĪMOLA VĒRTĪBAS VEIDOŠANA

Starptautiskā, starpdisciplinārā pētniecības grupa “Zīmola identitāte un zīmola vērtības veidošana” ir vērsta uz galveno faktoru izpēti, kas virza zīmola identitātes un to vērtības radīšanu, attīstību un pārvaldību konkurētspējīgā globālajā tirgū. Šī grupa pēta sarežģītās attiecības starp zīmola veidošanu, patērētāju uzvedību, mārketinga stratēģijām un kultūras stāstiem, sniedzot ieskatu par to, kā zīmoli vairo uzticību, lojalitāti un uztveramo vērtību starp ieinteresētajām personām.

Pētījumā tiek aplūkoti gan zīmola veidošanas stratēģiskie, gan emocionālie aspekti, risinot tādus izaicinājumus kā digitālā transformācija, zīmolu diferenciācija un sociālās atbildības integrācija. Uzsvaru liekot uz inovācijām un ilgtspējību, grupas mērķis ir ietekmēt zīmola veidošanas praksi un dot ieguldījumu zinātniskajā diskursā, veicot ietekmīgus pētījumus par jaunām tendencēm un zīmola pārvaldības stratēģijām, kas sniedz labumu gan uzņēmumiem, gan akadēmiskajām aprindām.

Pētījuma virziens "Zīmola identitāte un zīmola vērtības radīšana" galvenokārt ir saistīts ar SDG 9 "Nozare, inovācijas un infrastruktūra". Turklāt tas ņem vērā SDG 12: “Atbildīgs patēriņš un ražošana”.

 

PĒTNIECĪBAS KOMANDA

Pētījumu koordinatore: Mg. art., docente Ksenija Miļča, programmu  “Interjera dizains”, “Zīmola dizains direktore”.

Ksenija MiļčaE-pasts: ksenija.milca@eka.edu.lv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  

Pētnieki

... 

... 

... 

... 


ATBILSTĪBA VALSTS STRATĒĢISKAJOS DOKUMENTOS IZSTĀDĪTAJIEM MĒRĶIEM

 

REZULTĀTI

Pētniecības raksti:

  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2023). Strategy Development for use of Influencers in Communication of Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) with Consumers. WSEAS Transactions on Business and Economics, 20, pp. 1607-1614  https://doi.org/10.37394/23207.2023.20.141 SCOPUS
  • Vevere, V., Singh, K., & Linina, I. (2024, June). Framework for enhancing customer loyalty of telecommunication companies in India: a case of reliance jio infocomm Ltd. In ENVIRONMENT. TECHNOLOGIES. RESOURCES. Proceedings of the International Scientific and Practical Conference (Vol. 2, pp. 303-309). SCOPUS
  • Linina, I., Vevere, V., Zvirgzdina, R. (2022). Evaluation of the use of influencers for the development of consumer satisfaction in the Baltic consumer goods market. 4th International Conference on Advanced Research Methods and Analytics (CARMA2022). Valencia: Universitat Politecnica de Valencia, 129137. DOI: http://dx.doi.org/10.4995/CARMA2022.2022.15071
  • Linina, I., Zvirgzdina, R., & Vevere, V. (2022). Ensuring consumer satisfaction with chatbots in the Baltic states. In: Proceedings of the International Scientific Conference “Business and Management 2022”, May 12-13, 2022, Vilnius, Lithuania, 511-516.  DOI: https://doi.org/10.3846/bm.2022.733
  • Zafran, M., Vevere, V. (2021). The influence of retail services and selling behaviors on customer’s satisfaction, trust and loyalty intentions in retail industry of Pakistan, Acta Prosperitatis, 12, 203-221.  
  • Sina, I., Sannikova, A., & bin Sajjad, F. (2020). Brand of European Higher Education Institution as a Key Factor for Foreign Students. Marketing and Management of Innovations, 3, 181-194. http://doi.org/10.21272/mmi.2020.3-13 WOS:000576279200013
  • Liniņa, I., Vēvere, V., Zvirgzdiņa, R. (2019). Necessity of customer loyalty formation and its peculiarities in the telecommunication services. Vide. Tehnoloģija. Resursi. XII Starptautiskās zinātniski praktiskās konferences materiāli, 2019.g. 20.-22.jūnijā. Rēzeknes Tehnoloģiju Akadēmija. pp. 142-146. SCOPUS


Maģistra darbi:

  • 2024. Diāna Garā. Zīmola pieredzes uzlabošana un OZO daiļslidošanas kluba zīmola vizuālās identitātes izstrāde.
  • 2024. Madara Lenša. Uzņēmuma SIA “Atmospheres studio” zīmola veidošana.
  • 2024. Aija Sebre. Emocionālā zīmola komunikācija izmantojot vizuālo stāstu: kampaņas izveide zīmolam “Dizaina klubs.
  • 2024. Zīmola veidošanas ietvars, lai izstrādātu vienotu zīmola identitāti DAO (Decentralizētu autonomu organizāciju)

 

Saistītie projekti:

 

PĒTĪJUMU IZPLATĪŠANA UN IETEKME

 

Citi pētījumu rezultāti:

 

SADARBĪBA AR INDUSTRIJU, AKADĒMISKO UN PUBLISKO SEKTORU, KĀ ARĪ AR NVO

Partner

Sector

Country

Documents

Activities

         
         

 

 

 

 

 

 

 

EKA DOCĒTĀJI IR PIEPRASĪTI!

19.06.2025.

Raitis Velps atzīts par vienu no pieprasītākajiem mentoriem LIAA jaunuzņēmumu programmā.. Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA) ar lepnumu paziņo, ka mūsu docents Raitis Velps ir atzīts par vienu no...

MAĢISTRU EKSKURSIJA

17.06.2025.

Maģistra programmas “Aprites ekonomika un sociālā uzņēmējdarbība” studenti kop’a ar programmas direktoru Edgaru Čerkovski devās ciemos pie biedrības “Cerību spārni” un sociālā...

"INVENTIO 2025" - DONE

05.06.2025.

Studentu zinātniski praktiskā konference INVENTIO 2025. EKA un Alberta koledža | 30.–31. maijs Devīze: “Iekustini zinātni!”. Divas dienas EKA un Alberta koledžā norisinājās iedvesmojoša...

STARTĒJA MENTORINGA PROJEKTS

29.05.2025.

Projekta mērķis ir iesaistīt Ekonomikas un kultūras augstskolas studentus starpdisciplinārā pētniecībā, lai sniegtu ieguldījumu Latvijas sabiedrībai svarīgu jautājumu risināšanā. Tas tiek panākts,...

AUTOSTĀVVIETA SLĒGTA

26.05.2025.

2025. gada 30. un 31. maijā EKA augstskolas iekšpagalmā norisināsies Studējošo izklaidējoši zinātniskā konference “INVENTIO – iekustini zinātni”.. Līdz ar to no...

ATSKATS UZ VIESLEKCIJU

26.05.2025.

Vieslekcija “Lielie valodas modeļi – praktisks ieskats programmētājiem”, ko vadīja SIA Tilde Mākslīgā intelekta attīstības vadītājs Dr.sc.comp. Mārcis Pinnis, sniedza padziļinātu ieskatu...

SP GADA BALVA 4.06.

21.05.2025.

Gada sirsnīgākais un emocionālākais notikums — EKA SP GADA BALVA — ir klāt!. Šogad aicinām svinēt kopā sapņos un pateicībā, jo šis ir vakars, kurā pateicamies cilvēkiem, kuri...

EKSKURSIJA UZ DATU CENTRU

21.05.2025.

EKA un Alberta koledžas IT studenti gūst praktisku ieskatu Baltijas modernākajā datu centrā TET DATTUM. 7. maijā, Ekonomikas un kultūras augstskolas (EKA) un Alberta koledžas informācijas tehnoloģiju...

7 RADOŠĀS DARBNĪCAS

16.05.2025.

Aizvadītas 7 Radošās darbnīcas: Mākslas dažādības vēstneši. Lietainā 14. maija trešdienā, Ekonomikas un kultūras augstskolas (EKA) “Kultūras vadības” programmas 1. kursa...

Uzdot jautājumu

 

Sīkdatnes

 
Sazinies ar mums