
Trešdien, 3. decembrī, studiju kursa “Mediju monitorings”, ko pasniedz Dr. philol.Anna Šnaidere, ietvaros studenti apmeklēja vienu no nozīmīgākajiem Latvijas tehnoloģiju uzņēmumiem – pirms 27 gadiem dibināto Inbox.lv.
Sabīne Šmukste, mārketinga projektu vadītāja, bija sagatavojuši studentiem īpašu prezentāciju par uzņēmumu, tā produktiem, galvenajiem rādītājiem un komandu.
Studentiem paveicās divkārši, jo Sabīne pastāstīja arī par darbu mārketinga nodaļā – kādi uzdevumi viņai jārisina, kādi izaicinājumi jāpieņem un kā viņa tiek ar tiem galā. Viņa dalījās arī savā karjeras stāstā: ar ko sāka un kā nonāca līdz savai pašreizējai pozīcijai. Studenti uzdeva daudz jautājumu un burtiski negribēja laist Sabīni projām – tik aizraujoša bija saruna.
Taču prezentācija ar to nebeidzās – Sabīne sarīkoja konkursu un izspēlēja Inbox.lv firmas džemperi. Jautājums bija: “Cik e-pastu dienā cirkulē Inbox.lv sistēmā?” Visi centās minēt pareizo skaitli, un daudzi bija ļoti tuvu, bet visprecīzāk atbildēja studente
Sithara Sithumini Kandage Dona, kura arī ieguva balvu – firmas džemperi ar uzņēmuma zīmolu.
Pēc tam Sabīne vadīja ekskursiju pa biroju un iepazīstināja studentus ar IT nodaļu. IT kolēģi pastāstīja, pie kādiem projektiem pašlaik strādā. Studentus sagaidīja arī tikšanās ar pārdošanas nodaļas vadītāju, kurš dalījās ar ierobežotas pieejamības informāciju par klientiem, zīmola reputāciju, reklāmas un mārketinga mehānismiem, datiem par sludinājumu monitoringu un izskaidroja, kā Inbox.lv kļuvis par vienu no vadošajiem ziņu portāliem Latvijā.
Šādi uzņēmumu apmeklējumi sniedz studentiem unikālu pievienoto vērtību – viņi praksē redz, kā tiek izmantotas mārketinga stratēģijas, kā funkcionē mediji, kas ir mediju monitorings, reklāmas kampaņu uzraudzība un daudz kas cits.Turklāt katrā apmeklētajā uzņēmumā studenti var pieteikties praksei, un tā ir nozīmīga iespēja, ko var izmantot ikviens EKA students.










