DALĪBA ASOCIĀCIJĀS: EUMMAS
2007. gadā dibinātā Eiropas Mārketinga un Vadības asociācija (EUMMAS) ir profesionāla organizācija, kuras mērķis ir veicināt pētniecību un izglītību mārketinga un pārvaldības jomās. EUMMAS kalpo kā platforma akadēmiķiem, praktiķiem un politikas veidotājiem, lai apmainītos ar idejām un veicinātu sadarbību šajās disciplīnās.
EUMMAS mērķi un uzdevumi ir:
- Zinātniskie un profesionālie pētījumi mārketinga un vadības jomā,
- Mārketinga, vadības un citu biznesa profesionāļu izglītība,
- Vadības un mārketinga prakses kvalitātes uzlabošana jaunattīstības valstīs,
- Efektīvas pārvaldības kā globālās konkurētspējas sastāvdaļas veicināšana;
- Profesionāla un akadēmiska tīkla izveide ar mērķi dalīties zināšanās un pieredzē,
- Platformas izveide efektīvam dialogam un sadarbībai starp izglītības iestādēm un uzņēmējdarbības sektoru;
- Biedru interešu pārstāvība sadarbojoties ar citām institūcijām.
EUMMAS Akadēmiskais Konsorcijs (EUMMAS Academic Consortium, EAC) apvieno universitātes un biznesa skolas visā pasaulē un ir viens no asociācijas pīlāriem. EKA augstskola ir EAC biedrs, un tās akadēmiskais personāls ir pārstāvēts EAC pētniecības centros:
- Stratēģiskās vadības centrs Dr.oec., as.prof. Oksana Lentjušenkova, EKA rektore
- Cilvēkresursu vadības centrs Dr. oec. Jevgenija Dehtjare, EKA Zinātniskā institūcija, PhD Kristīne Užule, EKA Zinātniskā institūcija, MBA Jeļena Budanceva, EKA Kultūras vadības programmu direktore
- EAC Zinātniskā komiteja Dr.oec., prof. Jelena Titko, EKA Zinātņu prorektore
EUMMAS, apvienojot biedrus no dažādām vidēm visā pasaulē, tostarp akadēmiķus, pētniekus, biznesa profesionāļus un studentus, kuri aizraujas ar mārketingu un vadību, ir apņēmies veicināt izcilību un inovācijas mārketinga un vadības jomās. EUMMAS aktīvi atbalsta savu biedru nepārtrauktu profesionālo izaugsmi.
Jaunumi un pasākumi
2024. gada maijs, EKA pirmo reizi uzstājas EUMMAS A2S konferencē