
Studiju programmas “Mārketings” studenti apmeklē informācijas aģentūru LETA
EKA studenti apmeklēja informācijas aģentūru LETA, kas ir vienīgā aģentūra Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kura nodarbojas ar mediju monitoringu. Vizīte notika studiju kursa Mediju monitorings ietvaros, ko pasniedz filoloģijas doktore Anna Šnaidere.
Vizītes laikā studenti ne tikai iepazinās ar LETA mūsdienīgo biroju, bet arī tikās ar LETA valdes priekšsēdētāju Jurisu Mendziņšu un Mediju monitoringa nodaļas vadītāju Agitu Janišu.
Agita bija sagatavojusi unikālu un ļoti informatīvu prezentāciju par mediju monitoringu ar reāliem piemēriem par to, kā notiek monitoringa process drukātajos medijos, radio, televīzijā un ziņu portālos trīs valodās.
Viņa skaidroja, kā tiek izsekoti citējumi, un demonstrēja, kā tiek veidoti analītiskie pārskati un kā gala klients redz monitoringa rezultātus.
Šī vizīte bija unikāls notikums kursa ietvaros, kas ļoti spilgti parādīja mediju monitoringa būtību.
Studenti uzdeva gan interesantus, gan izaicinošus jautājumus un saņēma vērtīgu padomu nākotnei — jau tagad sākt domāt, kurā uzņēmumā viņi vēlētos strādāt, un spert pirmos soļus šajā virzienā.
Studenti devās prom iedvesmoti, piepildīti un ar pavisam citu izpratni par to, kā darbojas mediji un kas patiesībā ir mediju monitorings.
Informāciju sagatavoja: Anna Šnaidere, studiju kursa “Mediju monitorings” lektore










