
Ekonomikas un kultūras augstskolas 25 studiju programmas “Mārketings” otrā un trešā kursa studenti jūnijā veiksmīgi prezentēja savus praktiskos projektus, kuru ietvaros tika izstrādātas 10 mārketinga stratēģijas restorānam “Grāpis”.
Projekta mērķis bija attīstīt studentu praktiskās prasmes, pielietojot teorētiskās zināšanas reālās biznesa situācijās. Studentu komandas prezentēja savas idejas, un sadarbībā ar restorāna pārstāvjiem tika izvēlēti 2 labākie darbi. Katras uzvarētājkomandas dalībnieki saņēma 150 EUR dāvanu karti kā pateicību par izcilu sniegumu.
Projekts ne tikai veicināja studentu radošumu un sadarbības prasmes, bet arī sniedza vērtīgu pieredzi reālā uzņēmējdarbības vidē. Pateicamies restorānam “Grāpis” par sadarbību un atbalstu studentu profesionālajai izaugsmei!